En dag med T1 och T2<3

Hej bloggen,
dålig update idag.
Jag och nathalie har virit igång sen nio imorse.
Vi började med att åka till mölnlycke för att sola, det var så varmt så jag trodde att jag skulle dö. När vi var klara nissade vi bussen med typ 5 minuter och fick vänta en timma på nästa. Men men, vi gick till zoo och kollade på fiskarna. hhaa.
sen drog vi hem och vilade lite.
Sen tog vi två bussen in till stan. det var egentligen tänkt att clase bara skulle köpa present till alexandra, men så blev det väl kanske inte riktigt.
Nathalie köpte: ett armband, Fanny Michel (till alexandra), två trosor, HM (till alexandra) och ett par jeans, Weekday.
Jag köpte: trosor, HM och ett par jeans, Weekday.
Får ite glömma at vi avslutade shoppingturen på donken också, haha.

När jag kom hem klippte jag gräsmattan åt min mor och far, gick väl inte så jätte bra. Den var svin tung och den rullade ner i min grannes buske och klippte upp den typ. menmen, så går det när man låter emma göra mansjobbet, eller vad säger du clase?
kan meddela att clase inte fick på sig sina jeans när hon kom hem, eftersom hon var helt säker på storleken så provade hon inte, och det var inte bytesrätt. smart tjej (Y).

Nu har jag precis packat klart typ och ska hoppa in i duschen hade jag tänkt, jag och Alex åker till dalarna imorgon och kommer hem måndagkväll.
Kommer antagligen inte att updatera speciellt mycket, men någon gång i alla fall hoppas jag.
BYE!

älskar dig gumman♥

Kommentarer
Postat av: Stumpan:D

HAHA, jaja det var klantigt men sådant händer;) längtar tills du kommer hem:) love you<3

2009-06-17 @ 23:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0